Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Kontakt


Urząd Miasta i Gminy Radzymin

Pl. Tadeusza Kościuszki 2
05-250 Radzymin
tel. 22 667 67 67
e-mail: sekretariat@umig.radzymin.pl

Gmina Radzymin

REGON: 013269700
NIP: 1251333745
Kod TERYT Miasto: 1434094
Kod TERYT Wieś: 1434095
Kod TERYT Gminy: 1434093

podinspektor/inspektor, umowa o pracę na czas określony – zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy (minimum 24 miesiące) pracownika w Referacie Ogólnoorganizacyjnym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Rekrutacja została zakończona.
Szczegóły
Stanowisko podinspektor/inspektor, umowa o pracę na czas określony – zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracypracownika w Referacie Ogólnoorgani
Miejsce pracy Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, Sekretariat (pok. 24)
Status rozstrzygnięte

OgO.2110.4.2024

Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Plac T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin zatrudni w ramach umowy o pracę na czas określony, na zastępstwo (na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy) pracownika w Referacie Ogólnoorganizacyjnym.

Warunki zatrudnienia:
- stanowisko pracy: podinspektor/inspektor (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
- umowa o pracę na czas określony – zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności w pracy (minimum 24 miesiące),
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- planowany termin zatrudnienia – III kwartał 2024,

Osoby zainteresowane mogą składać wymagane dokumenty do Sekretariatu Urzędu (pok. 24, II piętro), pl. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin do dnia 8 sierpnia 2024 r. do godz. 14.00, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Rekrutacja na stanowisko urzędnicze w Referacie Ogólnoorganizacyjnym w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin – umowa na zastępstwo”.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami spełniającymi poniższe wymagania w celu zaproszenia na rozmowę.

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe o kierunkach: administracja, prawo;
2. co najmniej roczny staż pracy i doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy;
3. dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych;
4. znajomość przepisów i ustaw: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o transporcie drogowym, o kierujących pojazdami oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywanych zadań;
5. posiadanie obywatelstwa polskiego;
6. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
7. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
9. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, otwartość, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, sumienność, wysoka kultura osobista.

II. WYMAGANIA DODATKOWE - wymagania nieobowiązkowe a preferowane, których niespełnianie nie dyskwalifikuje kandydata w prowadzonym procesie rekrutacji:
1) znajomość struktury i organizacji urzędu;
2) posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do tego stanowiska pracy;
3) znajomość obsługi systemu EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją) PROTON.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Z zakresu obsługi Biura Obsługi Interesantów Urzędu:
1) obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej, poprzez rejestrację, dekretację i zarządzanie obiegiem korespondencji w formie tradycyjnej i EZD PROTON, a także zarządzanie tworzonymi sprawami, rejestrami, procesami, poleceniami, przekazywanie spraw do archiwum oraz monitorowanie terminów realizacji spraw i zadań zgodnie z wprowadzonym EZD PROTON;
2) przyjmowanie na dziennik korespondencyjny wszelkich pism, skarg i wniosków od mieszkańców, kierowanie interesantów do odpowiednich referatów, udzielanie im niezbędnych informacji;
3) wydawanie interesantom niezbędnych formularzy (druki, wnioski itp.) oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnieniu;
4) przedkładanie wpływającej korespondencji do akceptacji (dekretacji) kierownictwa Urzędu za pośrednictwem Sekretariatu;
5) opieka nad tablicą ogłoszeń Urzędu oraz tablicą z ogłoszeniami sądowymi;
6) terminowe i zgodne z prawem załatwianie spraw należących do Referatu;
7) Stała współpraca z gońcem Urzędu;
2. Z zakresu działalności gospodarczej i zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych:
1) przyjmowanie wniosków dotyczących wpisu (zmiany, wykreślenia, zawieszenia, wznowienia) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), przekształcanie wniosków na formę elektroniczną i przesyłanie do CEIDG;
2) udzielanie informacji o zasadach wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki a także o innych obowiązkach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
3) wydawanie zaświadczeń dotyczących wpisów archiwalnych z ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Radzymina;
4) na wniosek podmiotu gospodarczego, przyjmowanie wniosków o wydanie duplikatów dokumentów dotyczących działalności gospodarczej  zagubionych, skradzionych, zniszczonych/;
5) realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w tym w szczególności wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz realizacja wniosków w sprawie wydanych zezwoleń;
6) współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie opiniowania wniosków o wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
7) naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż lub sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
8) przekazywanie danych dotyczących uzyskania, cofnięcia, utraty i wygaśnięcia zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
9) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wydanie, zmianę, wygaszenie i cofnięcie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką;
10) kontrola przedsiębiorców w zakresie spełniania wymogów ustawowych będących podstawą do wydania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką;
11) prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem ewidencji innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie.

Zadania wspólne:
1) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji publicznej i innymi instytucjami;
2) opracowywanie analiz, statystyk i sprawozdań z prowadzonych spraw, w tym obowiązujących sprawozdań statystycznych;
3) kompletowanie i przechowywanie dokumentów z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum;
4) wykonywanie zadań związanych z realizacją ustawy o samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych oraz uchwał rady, zarządzeń i decyzji burmistrza.

IV.      WARUNKI PRACY:
1. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Bud. „A”, pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin.
2. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. W Urzędzie obowiązuje równoważny system czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin, przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 12 miesięcznym okresie rozliczeniowym. W przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo).
4. Czas pracy Urzędu: Urząd pracuje w poniedziałki od godz. 9.00 do godz. 18.00, od wtorku do czwartku od godz. 8.00 do godz.16.00, w piątki od godz. 8.00 do godz. 15.00.
5. Praca administracyjno-biurowa z komputerem, przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy.
6. U pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
7. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku.
8. Budynek posiada podjazd dla osób z dysfunkcją narządów ruchu. Budynek nie posiada windy.

V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (odręcznie podpisane);
2) list motywacyjny (odręcznie podpisany);
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – (odręcznie podpisany) - (załącznik nr 1);
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnych kategorii (wymagane, jeżeli przez kandydata zostaną przekazane dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) RODO - (załącznik Nr 2);

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO:
Składając dokumenty na niniejsze ogłoszenie Kandydat jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem BIP przetwarzane są w celu prowadzenia procesu rekrutacji na wskazane powyżej stanowisko. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Radzymin z siedzibą przy ul. Tadeusza Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, NIP: 1250036815, REGON: 000530614.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się w Załączniku Nr 3 do ogłoszenia o rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane, zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Monika Orłowska – Kierownik Referatu Ogólnoorganizacyjnego, tel. 22 667-68-37.


Radzymin, dnia 1 sierpnia 2024 r.

Burmistrz
/-/ Krzysztof Chaciński

Załączniki

Powiadom znajomego